Sunday

Ar helgen redan slut?!

Eftersom jag satt barnvakt igar ifran 6 pa kvallen till kl 12 idag sa har jag knappt haft nagon helg. Den gamla aupairen kommer over igar och gjorde mig sallskap. Vi hade en riktigt lat lordagskvall och alla sov inne i Imi's rum. Barnen var sa himla bra igar sa kandes inte sa farligt att jobba, tank om de alltid kunde vara sa.

Den gamla aupairen blev sa chockad nar hon sag barnen skrapa av tallrikarna och sedan stalla in de i diskmaskinen och jag blev ganska stolt nar Imi kommenterade det: Ja, Caroline har lart oss. Vet vall inte direkt om jag har lart dem, tvingar dem mest. Sa nagon skillnad har jag gjort i deras liv iallafall.

I fredags var det som sagt utgang, kan fortfarande inte forsta att jag och Sophie blev inbjudna till CutieMcCuties lagenhet efterat! hahahha, intressant att veta for er, jag vet.

Maste vara sveriges samsta medborgare som inte har rostat idag, tankte inte ens pa det eftersom det inte finns nagot som paminner en har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0