+ / -

Dagens +
- För en gångs skull så har jag fått tur! Jag ÄLSKAR så som jag bor, perfekt läge, billig hyra, underbara tjejer som jag delar med och finns 4 matbutiker inom 200 meters radie, det säger en del :)

-Amela har bokat en biljett till England samtidigt som jag är där, kan inte vänta tills jag träffar henne och Sophie igen!

-Fått pröva på att vara personlig assitstent tisdag och onsdag åt en 5 årig kille med en muskelsjukdom. Gillar att pröva på massa nytt så det var intressant och lärorikt.

- Jag och Jennie ska jobba i en bar i helgen på Telenor Arena. Toppen lön, mycket nytt folk och roliga arbetsuppgifter, mer sånt tack!

dagens -
- Jag ska lyckas lära mig en ny pin kod, ett nytt mobilnummer, en ny internetkod OCH ett nytt personnummer. Wish me luck..

- Gymmet jag vill gymma på kostar 700 kr i månaden, nej tack.

- Har inte gått in för mig att lära mig norska, känns som jag lagt ner det efter att flera personer säger att jag inte ska lära mig det eftersom alla förstår svenska så bra här. Hmm..

- Har fått allergisk reaktion emot hudserien Proactiv efter jag testat den i två dagar OCH emot ananas. Vad har hänt med kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0