En vardag utan jobb

Blev inget jobb idag, blev aldrig inringd så hitter här med lite ångest. Ångest över att inte kunna veta hur veckan kommer se ut och ångest för att jag inte vågar söka så mycket jobb som jag borde.

Är jättefint väder utomhus så tänkte göra något av denna dagen, ska träffa Karin som precis har flyttat hit och sedan tror jag att det blir den dagliga dosen av Jennie :)

Pratade med en tjej i lördags som pluggar på cambridge i england och jag överväger mer än någonsin att plugga i antingen England eller USA, av någon anledning känns det inte Sverige lika självsäkert längre. Ska bara komma på vad jag ska plugga till så löser sig säkert den frågan med :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Neeee, plugga i sverigeee

2011-04-12 @ 14:57:05
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0