I have a dream

Ibland får jag en känsla i kroppen som säger Jag har hela livet framför mig och kan göra allt jag någonsin drömt om. Finns det något härligare att tjäna så? Att inte känna sig bunden, att märka av att man är såpass självsäker så man vågar ta ett steg ut i det okända och att komma på nya saker man vill göra.

Pratade precis med Linns mormor på skype som frågade varför jag inte sökte jobb på Disneyland í USA och såfort jag läste det undrade jag hur i hela världen jag har kunnat missa det som ett alternativ?! Då får jag äntligen bo i USA, utveckla min englska ännu mer och leva lite till. Jag har visserligen inte sökt och har inte en aning om hur stor chansen är att just jag skulle kunna få ett jobb där men man kan ju alltid drömma..




På tal om något helt annat, idag när jag jobbade (fy för det dagiset k a o s) så funderade om jag trots allt inte skulle åka hem över påsk men när jag såg priserna på bussen och att det inte fanns så mycket pass insåg jag att det inte går, då blev jag lite besviken faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0