Oslo here I come.

Sitter i skrivande stund på bussen upp till Oslo och måste säga att jag blev grymt positivt överrasskad av bussen eller bussbolaget kanske man säger! Sköna säten (inte vanliga hårda busssäten med tre cm mellanrum till nästa säte), internetuppkoppling och eluttag! Toalett, kaffemaskin och läsk finns att köpa, sånt här gillar vi!

Mycket känns väldigt oplanerat och luddigt men jag är inte nervös för fem öre, vilket känns skönt. Ska slå ihjäl 1½ timme innan jag ska möta hyresvärden, får väll sitta på något café eftersom jag har en del packing med mig..

Känns inget speciellt att åka iväg faktiskt, skulle kännas mer konstigt att vara kvar i Sverige av någon anledning.
Är taggad och känns som detta kommer att bli en superbra tid! Tack England för att du har gjort mig självständig!

Wish me luck!
/hon som är van att ha sitt liv i en resväska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0