Uppdatering

Det känt som att jag har bott här i flera månader, ibland är det skönt att jag anpassar mig fort!

Har jobbat på två olika dagis ons-fre, och hoppas att jag kan jobba varje dag denna vecka. Är inte garanterad några timmar alls samtidigt som jag kan vara ledig när jag vill så det är både för och nackdelar med detta jobbet, ska söka fler jobb för känner att jag vill passa på att jobba med annat när jag har chansen.

Igår följde jag med en av tjejerna som jag bor med på fest, mycket trevligt! Skönt att vidga kompiskretsen lite iallafalll och kan inte klaga att vi pratade engelska 70% av kvällen. Idag så har jag, Jennie och Mario tillbringat dagen i en park här i Oslo, blev lite premiärgrillning!

Tänkte slappat och sova hela kvällen då jag sov några få timmar inatt men blev att jag bakade med tjejerna som bor här, skönt att jag börjar släppa lite på språket. Bablar på på svenska och hoppas att folk förstår hyfsat iallafall.

Ooooooooooooooch min kamera har gått sönder, eller rättare sagt knappen där man ska ändra blixten och självklart är den inställd på att det inte ska  vara någon blixt, hurray..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0