we can't tell the future

Jag har varit jättetaggad i flera dagar att gå ut idag med Jennie och Sophie men efter att ha ätit endast mackor och kakor och godis idag och sedan börja dricka vin vart inte så bra. Började må illa redan vid halv 8 och efter att försökt till mitt yttersta att peppa inför kvällen bestämde jag mig för att gå hem. Tack Jennie för att du lär mig att alltid tänka på mig själv och att du försöker varje dag att lära mig att jag inte mår bättre av att vara andra till lags hela tiden. Du är en sann b1!



Jag vet inte om jag rätt när jag en än gång förlåter och glömmer dåtiden för att kunna kämpa för att vi ska kunna ha det som vi en gång hade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0