+ / -

Dagens +

- Abbie bokade två resväskor till mig så får med mig allt plus lite till härifrån!
- Solen har varit framme
- Har varit glad som en lärka idag trots att det är måndag
- Mikaela och Sanna kommer på fredag
- Jennie ringde mig imorses och vi kunde ha ett samtal som inte bröts pga mitt internet
- Sprang precis årets första runda utomhus

dagens -
- åkte till gymmet och insåg att jag har glömt skorna hemma (vilket ledde till förgående punkt)
- mina vader klarar inte av att springa på asfalt
- min mage är nästan konstant uppsvälld
- att jag fortfarande kan prata oklart och hackigt
- internet är sämre än sämst i mitt rum
- familjen + kusinerna är på skidsemester, familjen här åker på skidsemester på fredag, jag vill också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0