28e februari

Kan nu även bocka av Hastings på besökta städer då jag och Emma tog en snabbvisit dit igår! :)

Har precis kommit hem från mitt sista pass på gymmet (märker imorgon om jag måste betala för nästa månad ändå, vet inte om jag hann skriva brevet i tid eller inte.. hoppashoppas!) Skjutsade Al till tåget och sedan Imi och Max till skolan. De var som små solstrålar imorses trots att deras flyg hem igår var försenad 1½ timme så de kom hem runt 1 inatt. Det gillar vi.

Nu väntar en intensiv dag, ska flytta ut och storstäda mitt rum plus min toalett, tvätta flera maskiner, flytta in till stugan och alla vanliga uppgifter. Som tur är jobbar jag bara en timme i eftermiddag, det är den enkla måndagen idag då Abbie skjutsar Imi och en till till en extra lektion så max lekar hos en kompis och poppy dansar (varannan vecka har jag/vi pojkarna och den andra mamman skjutsar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0