3 februari

Idag började jag städa övervåningen nästan direkt efter att barnen åkt till skolan vilket innebar att jag var klar redan vid 12  (det är då jag egentligen brukar börja), trots att jag städade föräldrarnas rum ganska mycket ordentligare än vad jag brukar. Med glatt humör fortsatte jag överraska mig själv genom att starta en maskin med tvätt, laga lunch (!) och har precis kommit in från en promenad. Våren har kommit till England!

I eftermiddag kommer jag tillbringa min tid i bilen, kommer köra fram och tillbaka, kors och tvärs och upp och ner. Tycker synd om Max som måste vara med på alla turer.. Har två extra barn tills imorgon, trots detta så ser jag fram emot att jobba (ju fler barn desto lättare av någon andledning, oftast..)

Nu ska jag packa Poppys danskläder och sedan kolla lite på Disney Channel innan den första turen till Penshurst!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0