Friday

Igår hade Poppy studiedag så hon ville åka och shoppa med mig så jag och Emma (som för en gångs skull var ledig hela dagen) bestämde oss för att ta med henne till Lakeside där bland annat IKEA finns (marabou here we come!). Allt gick bra, efter ett tag på M25 (stooor motorväg) så börjar det köa på och samtidigt ringer Abbie och säger att de har stängt av bron över kanalen/ån vid tullen från London så trafiken var hemsk där och skulle bara bli värre (vi var tvungen att åka igenom tullen för att komma dit).

Vi bestämmer oss för att åka till Bluewater istället (det största shoppingcentret som jag har varit i) och tar nästa avfart för att kunna ta småvägar dig för att slippa köerna men efter att ha frågat 5 personer efter vägen och kört och kört och kört bestämmer vi för att åka till en annan stad. 2½ efter att vi startat befinner vi oss I Crawleys shoppingcenter och har en riktigt mysig dag.

På kvällen blev jag och Emma sugna på att dansa så efter en film fixar vi oss och åker in till T.w, stöter på Idas ersättare och går till en annan klubb än vi brukar gå till. Musiken var grym, personerna där.. inte lika grymma. Vi åker hem efter ett par timmar glada och trötta:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Min ersättare vavavava! Erkänn att jag är bättre D:

2011-02-12 @ 17:32:18
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: Carro

Kan ju säga så här, du är WAY better! Är inte ett så stort fan av honom om jag ska vara ärlig ;) Ps. Han tycker att Max är jättebra!

2011-02-12 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0