¨Tycka synd om mig¨ - inlägg

Åh vad mycket jag hade tänkt att göra denna veckan, en hel vecka för bara mig själv som också är den sista veckan själv men, sedan i måndagskväll har jag haft en spänningshuvudvärk från helvetet, ont i halsen och det har under veckan även öronvärk och illamående anländt.

Jag hade tänkt att träna varje dag men att må såhär tar på psyket och jag har lust att bara sova bort dagarna och stänga av mobilen. Varför blir det inte bättre av sömn och ska det inte bryta ut till någon sjukdom? Kan inte besrkiva hur tråkigt jag tycker att det är att inte orka göra något trots att man vet att det är sista chansen.



Igår hade vi swedish night som blev en succé! 8 glada tjejer, massor av mat och lekar är ett vinnande koncept! Lite sorgligt att det var antagligen sista gången vi kommer umgås allihopa då en av tjejerna har bestämt sig att åka hem redan om en vecka..


värdinnorna för kvällen


Kommentarer
Postat av: Ida

Men ojojoj! Hur fick ni ihop 8 svenskar?! Jag är impad! MISS YA! xoxoxo

2011-02-26 @ 04:28:02
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: carro

Det var bara Emma och jag som var svenskar :) så det vart internationellt ;)

2011-02-26 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0