Working lady

Har gått så himla bra i veckan när Abbie har varit i Texas, gillar att ha ansvar och ha mycket att göra så gillar faktiskt de veckor som hon är borta. Har dock varit helt slut på kvällarna, det är ju så mycket som händer varje dag i den här familjen + hela hushållet har jag haft ansvar för.

Al ringde precis och sa att han hade glömt att att berätta att han ska ut ikväll så blir ännu mer timmar denna veckan, kom precis på att jag har en ynka normal vecka kvar med barnen. En vecka! :'( (nästa fredag åker de på skidsemester i 8 dagar och på måndag om två veckor kommer den nya aupairen). Så känns bra att jag har umgåts med barnen nästan 24/7 denna vecka.

Tiden bara springer iväg, känns halvtant att lämna trygga och älskade England för ett hemskt oplanerat och främmande Norge. Men man skapar sin egen lycka och det känns som att det kan bli riktigt bra det med! (så fort jag hittar någonstans att bo...)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ibland önskar jag att jag vågade chansa lite mer som du Carro! Du är så duktig!

Puss, saknar!<3

2011-02-10 @ 18:36:11
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh tack världens bästa Sanna, vad glad jag blev :) En vecka kvar :) <3

2011-02-10 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0