26 februari

Har haft barnen sedan igår morse och har dem tills ikväll (abbie&al åkte till någon kompis på middag och ska skjuta idag). Så igår så var det mys och film i mitt rum! Sedan jag kom tillbaka hit efter nyår så har det varit gaaanska mycket jobb och mer kommer det att bli. Tack Mikaela för kalendern säger jag bara, den är mycket använd!

Har precis skjutsat Max& Imi till skolan och ska snart iväg till gymmet på ett Step-pass, har dock träningsvärk från gårdagens pass så vi får se hur det går. Efter det ska jag luncha med Emma inne i T.w, hem och jobba och ikväll blir det puben med Xenia, Anna och Magda.

Dagens innelista
- att barnen är så grymt söta på morgonen när de precis har vaknat
dagens utelista
- vädret! har varit grått och småregnit nästan varje dag hela måndaden. Vart är solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0