4 januari

Det känns så skönt att allt är som vanligt i huset och arbetsuppgifterna är detsamma, här finns min vardag! Var på promenad med hela familjen igår och hade bara en riktigt slö dag. Har inte många sådana här där jag inte gör något på så det var niiice.

Idag försov sig familjen, jag väckte dem närmare 8 då jag insåg att de inte skulle vakna av sig själv. Mindre panik utbröts när ´Poppy vakna och hon hade missat sin buss. Förutom en småkaotisk morgon så har inget speciellt hänt, Max leker hos en kompis medan imi har en kompis här.

Kan berätta att det ganska trevligt att det inte finns någon snö här, hoppas hoppas hoppas att det inte kommer någon mer denna vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0