7 januari

Den dagen som jag får ett "riktigt" jobb kommer jag nog gå in i väggen, efter att ha jobbat som aupair kommer vilket jobb som helst bli hur krävande som helst.

Jobbar ju förtillfället och kan ju inte säga att det är särskilt krävande när två av barnen sitter i min säng och kollar på vänner medan det tredje kollar på ett annat program på en annan tv. Snart bryter dock helvetet ut.... att lägga de här barnen! Blir nog som vanligt en "sleep-over" med alla tre men det går inte att få tyst på dem, eller när de är väll är tysta så är det alltid något annat.

Imorgon blir det lite jobb, lite shopping och sedan kommer några tjejer hit för att sova över och mysa. Har huset för mig själv över natten :)

inte undra på att man blir lat när ens arbetsuppgifter vissa dagar består av att göra snögubbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0