england, you make me to a better person.

Är hemma i england nu, resan gick jättebra och smidigt!

har troligtvis lyckats fatta det svåraste beslutet so far i mitt liv (hur länge jag ska stanna här) och att hela familjen stog på tågstationen för att hämta mig och barnen började kuta emot mig så fort de såg mig gör att det känns ännu värre.. jag har inte berättat för familjen än att jag antgligen åker hem i början av mars, vill inte ha ett utgångsdatum på mig och england..

Har spenderat kvällen med hela familjen, tjejerna visade sina julklappar och sedan ville de att jag skulle vara med och kolla på pilkastning som gick på tv vilket är en sjukt tråkig sport men barnen var på topp och verkar vara glada att jag är tillbaka.

Imorgon så går de tydligen inte i skolan, vilket betyder att jag inte kommer att behöva jobba (vilket innebär att jahg alltså kunde ha haft en dag i Sverige till) men nu gäller det väll att njuta dagarna ut!


varför kan inte min familj flytta hit?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0