Everything has an end

Nu har jag berättat för Abbie att jag åker hem och har väll här med sagt upp mig eller vad man säger. De andra antar jag vet om det, Al var ju med i bilen när jag sa att det troligtvis blir i Mars och så var tjejerna. Max vet nog inte om det men han har fått för sig att jag ska åka hem i Februari av någon anledning.

Att lämna England kommer som sagt vara bland det svåraste och tråkigaste jag har gjort i mitt "vuxna" liv men det känns också skönt att jag har lyckats bestämma mig så jag kan planera nya saker. Åker nog troligtivs till Norge ett par månader och sedan ska jag ut och resa! Framtiden är inte planerad mer än så men det räcker än så länge för mig.

England ligger ju som sagt bara 2 timmar med flyg bort så jag kommer åka hit igen och nu ska jag se till att verkligen njuta av tiden och försöka göra saker på helgerna den sista tiden. Förhoppningsvis kommer Sanna och Mikaela några dagar i februari också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0