M som i Mamma Mia och Marabou

Jag undrar vart partytjejen inom mig har tagit vägen?! Inte för att jag saknar henne så mycket eftersom jag tröttnat lite på konceptet "Pub-Pitcher&Piano-Sova till 2- McDonald's-Pub- Pitcher&Piano- Sova till 2- McDonald's/Publunch- Hem och sova" varje helg som det var ett tag.

I fredags åkte jag hem till Emma efter att jag hade slutat och hade mys&filmkväll (med svenskt godis!). Igår åkte vi in till London vid 12, strosade lite i affärer (köpte en klänning trots mitt shoppingförbud...) och sedan såg vi MAMMA MIA! I början så jämförde jag den med filmen, vilket är synd eftersom i filmer kan man göra allt mer verkligt än vad man kan på en scen, men musikalen blev bara bättre och bättre. Så vi satt och log i 2½ timme och i slutet stog vi upp och sjöng med och klappade.

Musikalen var heeeeeeeeeeeeelt underbar, en riktig glädjebomb och jag är så glad att jag äntligen har sett den! det tog ju som sagt ett tag innan jag tog tag och bokade biljetten men ack det var värt varenda penny!



Efter musikalen gick vi och åt på en resturang och sedan gick vi ner mot stationen, fikade på starbucks och åkte med tåget hem runt 8. 3 jättefulla och omogna killar satte sig brevid oss men tur i oturen skulle de av efter en halvtimme. Vi avslutade kvällen med godis och ett par avsnitt av Sex&the City innan jag begav mig hem!

Mycket mycket mycket bra och lugn helg!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra Carro, spar på krafterna tills vi kommer ;)

2011-01-24 @ 10:18:31
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0