the sky is the limit.

Nu när jag bara har några få veckor kvar (fy, usch, tvi, blä och tårar) så har jag börjat "utvärdera" mig själv och året som gått. Det är en hel del som jag önskar att jag hade gjort annorlunda, inte gjort så mycket av och att jag hade gjort mer saker under detta året (resa, inom jobbet och personligt).

Det hör väll till antar jag, det är lättare att se sakerna man inte har gjort än allt som man faktiskt har gjort!
Jag har vunnit så otroligt mycket genom att åka hit men jag märker mer och mer hur mycket som jag också har förlorat hemma i Sverige. Jag önskar att jag kunde säga att det är win/win men tyvärr kan jag inte. Jag hoppas att det mesta går att reparera och det beror på att jag har varit borta så himla länge och inget annat.

Klockan är redan halv 8 och trots att jag märker av hur mycket mer energi jag har nu förtiden tack vare träningen så är planen för ikväll att göra ingenting och kanske kolla på någon film (om mitt internet inte strular som vanligt)


såhär brukar det se ut väääldigt ofta på kvällarna, Mark Beech for the win.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0