lite tisdag igen

Jag behovde inte betala for gymmet den har mandaden =£40 extra! Ah, sa mycket skoj jag kunde ha haft for dem men nu har jag rad att handla andra roliga saker sa som lite bensin och fylla pa mobilen! ;)

Tog hand om nagra djur forra veckan at en annan familj och Abbie sa att jag skulle fa pengar for det men nar jag lamnade tillbaka nyckeln igar sa fick jag endast ett Tack!, nu ar det inte sa att jag gjorde det for pengarna (mamma har uppfostrat mig val) men nar man tror att man ska fa lite sa blir man ju lite snopen. Fast hon kanske ger mig en tack present i veckan... ;)

Sitter har och ar supertrott men det ar bara att bita ihop. Idag ska jag borja "lara upp" Hanna, pa schemat idag star det stadning och aka och kopa sopsackar innan vi hamtar barnen. Ibland ar livet som aupair allt bra glamorost he he he.

Kommentarer
Postat av: Heléne

När får vi nästa uppdatering då?? Vi är ju nyfikna på vad du sysslar med ;-). Saknar dig! Puss

2011-03-03 @ 17:28:34
Postat av: Sanna

saknar dig! Kom hem nuuuu

2011-03-03 @ 21:42:17
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0