sammanfattning av vecka 9

Såg att mina kära syster bad om en uppdatering men har valt att inte uppdatera för det skulle inte bli något rosa fluffigt inlägg överhuvudtaget. Vill inte gå in på detaljer, låt oss bara säga att jag har mått bättre..

Har försökt lära upp Hanna så bra som jag har kunnat, det är svårt att ta ett steg tillbaka och låta någon annan göra det som man gör varje dag men ack så lärorikt.

Måndag- torsdag träffade lite kompisar och umgicks med barnen och gjorde inget speciellt.
Spenderade fredagen först med Lettie och sedan inne i ett väldigt soligt London. Åt lunch med Livia och sedan tog vi en mycket trevlig och glad promenad längs kanalen. Letade sedan rätt på den svenska butiken inne i London och gick ut 300 kr fattigare på presenter till andra, åkte sedan ut till Kicki och David som har flyttat. När jag kom hem runt 8 åkte jag nästan direkt till Emma där vi åt semlor som jag hade köpt och sedan mötte vi upp Sophie, gick till en bar och sedan ut på Pitcher&Piano. En sista kväll där inne (igen) med mina två favorit tjejer här i England var precis vad jag behövde efter den veckan.

I lördags så tog jag det lugnt och sedan åkte jag, Emma och Hanna till Brighton för en hejdå utgång som inte blev som vi hade trott. Det vara bara Xenia och Tom som var där ( de andra tjejerna var för bakis sedan fredagens utgång eller så behövde de jobba), då hostelen var för dyra för vår smak och vi insåg att första bussen på söndag morgon inte alls gick vid 7 utan vid 9 så efter några drinkar åkte vi tillbaka till t.w för att avsluta kvällen på Belugas.

I söndags slappade jag och Emma hela dagen, åt goda hemmagjorda mackor, ben&jerry och kollade på x-antal Sex&the city avsnitt efter att vi hade rensat ut mina saker så att väskan nu ligger på 19 kilo. Bra jobbat säger jag till mig själv!




Vill bara säga tack till min fina Emma som har stöttat och tröstat mig och förstått utan att jag har sagt något.
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0