11 maj

Vaknade imorses av att de ringde från dagisjobbet men eftersom jag hatar när någon ringer och väcker mig valde jag att inte svara så har varit ledig idag igen. När jag efter 1½ timme av snoozning pallrade mig upp stack jag och Ida ut och sprang en liten runda! Sånt hoppas jag det blir mer av!

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb så ska tillbringa kvällen att egoboosta mig själv och framförallt försöka lära mig så många PLUkoder som möjligt, de vill inte sätta sig..

Om mindre än en månad får jag träffa alla igen PLUS Heléne som jag inte har träffat sedan nyårsafton, där kan vi snacka saknad.

Snygg bild från när hon kom och hälsa på i England


Kommentarer
Postat av: Heléne

Åhh du ska veta att du också är saknad!! Men om mindre än en månad ses vi igen o sen ska vi göra Oslo i sommar också:D:D:D

2011-05-13 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0