And the third life starts

Börjar på mitt nya jobb på torsdag, är typ som Statiol hemma i Sverige. Inte glamoröst och något status jobb alls men det är ju sånna här jobb som jag gillar. Känns ändå som det är ett steg ifrån McDonald's, bättre lön och nya saker att lära sig. Ett extra plus poäng är att där jag jobbar finns även ett fik så jag kommer förhoppningvis få lite cafe vana också. Så Caroline Berkelind är myyyycket glad!

I och med att det är heltid kommer jag antagligen inte kunna åka hem till Sverige så mycket som jag har velat, har redan bett om ledigt när jag ska till England och för studenten (plus att jag måste ta ledigt för när pappa kommer hit). Jag som vill ha lite sommar i Sverige också, saknar verkligen alla hemma nu när man är så nära att man bara kan boka in det några dagar före!



Jag och min så sjukt snälla och braiga lägenhetskompis efter ett par starka drinkar och innan en bar.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så vacker är du! och grattis och lycka till med jobbet! <3

2011-05-10 @ 08:30:26
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack fina du! <3

2011-05-10 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0