ett annat ovært inlægg fast med norskt tangentbord

Jag och min dator ær inte riktigt bæsta vænner før tillfællet, så når omværlden via låna andras datorer eller mobilen vilket kan vara lite førstrerande ibland om man sæger så.
Jobbar bara kvællsvakter just nu, 15-23 eller natt så mina dygnsrytmer har aldrig varit såhær fucked up som de ær nu. Somnar vid 2 halv 3 och får plåga mig upp vid 11-12, før att sedan kanske ta en kaffe med de kompisarna som ær lediga och sedan jobba. Jobbade natt till idag, slutade vid 7 och var så øvertrøtt och uppe i varv att jag inte kunde somna føren halv 9. Hur ska jag lyckas vænda om det hær undrar jag?
Emma har varit hær øver en helg vilket var grymt! Gjorde egentligen inte något speciellt utan vi bara var vilket man inte ska underskatta :)
Flyttar hærifrån om mindre æn en månad, vilket kænns skumt. Detta ær ju min vardag. Allt som allt ær det inga jobbiga kænslor eller sorgsna tankar. Ville bara vara hær ett litet tag och prøva Norge och nu ær det dags før nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0