Höst

Jag saknar att gå i skolan nu när hösten är här. Dels för att jag alltid har gillat skolan, sen för att man inte behöver bestämma tider för att träffa kompisar utan man gör det ändå, sen för att det är skönt att ha struktur och man får utvärdering på saker man gör men mest för att jag saknar att klä mig ordentligt! Att ha andra kläder än jobbkläderna och att fixa sig på morgonen (åh ja, eller mer än nu iallafall). Att se vad andra har på sig och få insperation och även shoppa nya kläder.

Nästa höst blir det antagligen skola igen så får väll passa på att njuta att gå osminkad och i leggins ett litet tag till ;)

fast i helgen ska det shoppas för då är jag i SKÖVDE!


studenttider, behöver man säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0