5 februari

Börjar bli lite stressad inför resan att inte hinna få alla vaccinationer i tid! Och hinna sätta mig ner och planera lite. Det är en nackdel i detta fallet att jag är van att sticka iväg eftersom nu ska jag ju inte bo på ett och samma ställe utan bo i en ryggsäck i tre månader. Så imorgon jobbar jag mitt sista pass på donken och sedan har jag 8 dagar att försöka organisera mig.

Verkar förövrigt bli ett grymt första halvår, först backpacking i 3 månader och sedan en månad i mitt underbara, fantastiska och egna Mark Beech och London. Det pirrar i kroppen när jag bara tänker på det. Tror att jag älskar England lite för mycket för vad som är bra för mig (blir liksom svartsjuk på alla som är i England och känner äganderätt för den där ön...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0