S y d n e y

Nu ar vi antligen har!!
Resan gick mycket smidigare, fortare och battre an vad jag hade forvantat mig och vi kom fram tillrackligt pigga for att kunna bli foralskade i staden sa fort vi kom upp ifran tunnelbanan!

Var stralande sol pa morgonen sa vi tog en promenad runt i stan, ner till Opera huset och sedan runt i den botanska tradgarden. Hittade aldrig busstoppet ut till stranden samtidigt som det borjade molna pa efter lunch tid sa vi hoppade iden om att sola och bada idag utan satte oss i en park istallet. Lika bra det eftersom jag redan har brant mig...

Nu ska vi laga en superb backpackers middag a la pasta och pastasas.

So long my friends!

Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Åh, vad härligt det låter då! Njut åt mig med!

<3

2012-02-17 @ 10:47:30
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0