Surfers paradise

Det kanns faktiskt som att vi ar i paradiset, helt kar i denna staden. Den lever absolut upp till vara forvantningar!

Idag har det antligen varit sol igen efter att ha haft 4 dagar med regn och molningt (3av dem pa en o men det kommer i ett eget inlagg). Vi akte ut till en annan strand for att kolla pa en stor surftavling vilket var grymt att se. Tyvarr har jag brant mig gaaaaaaanska rejalt pa vissa stallen, suck suck suck. Efter det sa lagade vi faktiskt ordentlig mat, laste lite, shoppade lite klader, STACK UT OCH JOGGADE (!) och sedan en kaffe pa starbucks. Livsnjutare kan man kolla oss idag.

Vi kom till surfers igar eftermiddag och badade lite i poolen, gick runt och kollade lite i staden och sedan tog vi upp varat kara vin igen for att sedan ga ut med de andra pa hostellet. Musiken var inte den basta sa vi gick hem ganska snabbt. Trots att detta ar ett surfars stalle klar folk upp sig som de ska pa galamiddag, killar kommer inte in i shorts och flippflopps ar forbjudet. Imorgon ska vi ge surfers uteliv ett nytt forsok har vi planerat, forhoppningsvis bruna och frascha.

Sla forsoka hitta min kamera sladd (har en kansla av att den ar kvar i Brisbane) sa jag kan ladda upp lite bilder.
Bara 2 veckor kvar har imorgon, hjalp!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, vad härligt det låter!! Är så avundsjuk på er era grisar!! ;) Fortsätt att leva livet nu!! LOVE

2012-02-29 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0