Bali

Nu ar vi framme i Bali! Lite skillnad pa standard har om man jamfor med Australien, kanner att det kanske kan ta ett litet tag att vanja om sig for mig.

Vart flyg var forsenat i 2 timmar nar vi kom hit pga av blixtar och ett okant baggage(?) sa vi var lite lagom slitna nar vi kom fram kl 4 pa natten australensisk tid, blev lurade ganska grovt pa pengar fran taxichaufforen till att sedan aka in pa varldens minsta bakgata for att till sist ga in i en mindre grand dar vart hotell var. Vart rum var gaaaaaaaaanska ackligt och vi kande oss inte trygga for 5 ore sa dagen efter checkade vi ut sa fort vi kunde och letade nytt.

Jag kande att vi kanske inte fick den basta starten pa Bali men allt kandes sa mycket battre nar vi stotte pa tva tjejer som vi umgicks med i Sydney pa en gata och tog in pa deras hotell med pool och AC. Da kunde man slappna av och borja njuta istallet.

Sedan vi har kommit var vi tva dagar i Kuta och tog oss sedan upp till Ubud for att kolla in en beromd apskog med apor overrallt (blev ranad av en apa idag nar vi lag vid poolen vid hotellet, tva ganger inom 10 min. Var bara mina notter och solkram sa skrattade mest). Vi motte precis upp Emelies kompis Sara som vi ska resa med har pa Bali, blir nice det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0