Byron Bay

Vi befinner oss fortillfallet i Byron Bay, staden som vi har hort sa mycket positivt om, sedan i fredags eftermiddag och jag maste tyvarr saga att jag ar lite besviken pa staden. Bade Emelie och jag blev stortforalskade i Surfers och att det har regnat och varit mulet nastan varje dag sedan vi kom har gjort att jag inte riktigt kanner att staden lever upp till mina forvantningar. Byron Bay ar egentligen bara kant for att man surfar har och nar det ar daligt vader sa finns det inte sa mycket mer man kan gora har forutom att ga upp till piren eller shoppa i det lilla utbudet som finns har. Sa det har blivit mycket fest istallet och lata dagar.

Idag har det dock varit sol och oj sa mycket battre Byron blir. Vi har legat nere vid stranden hela dagen och njutit av att antligen se solen igen. Ikvall blir det barbeque och drinkar pa hostelet (trots att jag verkligen inte kanner for att dricka, hoppas jag taggar till snart) och sedan en liten utgang kan jag tanka mig. Blir en bra dag det har :)

Vi har bara 2 dagar kvar har (1 vecka kvar i Australien) sa vi forsoker bestamma oss om vi ska stanna nagonstans pa vagen eller aka direkt ner till Sydney. Jobbiga liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0