me <3 surfa

Jag har blivit foralskad i en ny sak har i livet namligen att surfa. Det var svart, det var sa mycket jobbigare an vad man trodde att standigt fa vagor emot dig och sa frustrerande att gang pa gang falla av bradan MEN det var sa grymt kul! Jag som alltid brukar sluta eller borja fuska sa fort nagot blir jobbigt eller svart gav mig upp pa bradan gang efter gang trots att armarna varkte efter gardagens lektion, knana var roda och borjade bloda och min hoft fick standigt ta emot surfbradan i alla vagor och var sadar fint lila. Jag ar stolt over mig sjalv att jag inte gav upp utan kanner att jag verkligen vill lara mig att surfa pa riktigt.

Vi hade bara tva lektioner och kommer antagligen inte surfa foren vi kommer till Bali eftersom vi snart lamnar Baron Bay och att det fortfarande kanns som kroppen har blivit misshandlad. Sa jag langtar verkligen till att ge mig pa det igen och ova och ova och ova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0