Padang padang

Just nu ar vi en surfarstad som heter Padang padang. Det har tyvarr blivit lite fail for oss med surfingen, forsta gangen som vi skulle surfa fick vi mycket mindre brador an de vi hade i Sydney och knappt nagot lim sa vi lyckades inte sta en enda gang. Det blev dock ett valdigt jobbigt traningspass att simma fram och tillbaka i vagorna sa det var vi nojda med. (nagot som jag inte blev nojd med var att jag brande baksida lar och vader rejalt..) Idag skulle vi forsoka igen men de ville att vi skulle betala 100.000 kr (80 svenska kronor) for 2 timmar nar vi betalade 60.000 for hela dagen igar sa vi hittade pa annat. Hyrde moped (Mikaela, du saknades!!), akte till en annan strand och satt och njot av utsikten och akte till ett beromt tempel.

Kanns sa bra att gora annat an bara ligga pa stranden, tror att vi alla 3 har trottnat pa det. Idag fyller Emelie ar sa vi har lyxat till det lite under hela dagen med efterratt och lite dyrare mat. Imorgon aker vi tillbaka till Kuta dar vi kom nar vi landade i Bali. Ska forsoka hinna surfa dar sa vi far revansch.

Pa fredag aker vi till Singapore och lamnar Sara har som bara har nagra dagar kvar innan hon slutar sin resa. Ar mycket mycket taggad infor Singapore kan jag lova.


taramakazi and good bye

Kommentarer
Postat av: Börje

Jag blir lite imponerad av att du redan är ett sådant surfingproffs att du har synpunkter på vilka brädor du använder!!! Här hotar de med snö till helgen...

2012-03-30 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0