Sydney 2.0

Idag har vi varit pa samma marknad som vi var pa nar vi kom till Sydney forsta gangen. Kopte 4 helt fantastiska sma tavlor (eller 2 ar vykort som jag tankte rama in sen) och kopte majskolven som vi har suktat efter i 3 veckor. Vara krav pa mat ar inte stora kan jag lova :)

Sedan akte vi Jetboat, blev som en 5 aring nar vi akte hur fort som helst och hoppade pa vagorna. "Kaptenen" gjorde tvarstopp, svangde 360 grader och gjorde allt for att vi skulle bli sa blota som mojligt. I slutet sa skulle han stajla for en annan bat och gjorde en sann stark snurr att mitt sakerhetsbalte slets loss.

Kanns mycket battre an jag trodde att vara tillbaka i Sydney, nu vet vi vad man kan gora och hur man tar sig till olika plaster. Njuter av att ga runt i en storstad och ha sa mycket olika saker att fylla dagarna med. Att ga runt pa marknader och kolla pa byggnader ar inte underskattat kanner jag. Vi insag precis att vi inte alls lamnar Australien pa onsdag utan faktiskt pa torsdag sa vi fick en till dag har sa nu kanske vi kan hinna med lite mer saker :)

Just det ja, traffade en tjej ifran min sprakresa i England 2006 pa en toalett pa vandrarhemmet i Byron. Hur sjukt ar inte det?! Det kanske ar lite markligare att vi inte stotte pa varandra en gang till efter det trots att vi bodde pa samma vandrarhem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0